Tuesday, September 21, 2010

selesai sudah~~~








































majlis pertunangan aku berjalan dengan lancar...

terima kasih kepada mak cik dan pak cik sedara aku...
banyak membantu...seminggu sebelum hari pertunangan aku..da turun padang..
-bagi idea,pendapat dan persiapan yang perlu keluarga aku sediakan-

lagipun, majlis macam ni pertama kali berlangsung dalam keluarga a
ku...
perlukan orang-orang yang banyak pengalaman membantu...














































alang,acik,bha,bella,nazura dan najib
yang turut memainkan peranansebelum dan semasa majlis aku berlangsung....
a-ziera kat PLKN masa ni...









tak lupa tetamu-tetamu yang hadir (terima kasih sangat) paling utama pada kawan-kawan

6 comments:

kak zue said...

cantiknyaa

nadzira said...

mane aku.....

AwanBiruMalap said...

thanks kak zu.....

AwanBiruMalap said...

kak z...gedikss eh...ko kan kat PLKN..so gamba takder la..

diBolica anaiema said...

heheheeh pic kite pun ade loh....best best

AwanBiruMalap said...

nak masuk bnyak2...tapi tenet lembab cam koldai....hahhaha...:P